Subject: IP5987 Sangaste PAJ väljaviigud- Vidrike fiider 2.etapp, Otepää vald
From: "Rebane, Karl-Magnus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 12:44:15 +0200

Tere!

Kuna toimus ühes lõigus projektimuudatus, siis sellest tulenevalt saadan
Teile uuesti asendiplaanid kooskõlastuseks.

Eelnevalt on projekt Transpordiametiga kooskõlastatud. Lisatud
taotlusesse.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.